Science Park-bolaget Seekly ingår samarbete med Stampen Media Group

Som ett led i att bli Sveriges största nöjesplattform för lokala event, aktiviteter och erbjudanden, ingår Science Park-bolaget Seekly ett samarbete med Stampen Media Group, en av Sveriges största mediekoncerner.

Vi är väldigt glada över detta samarbete där Stampen Media Group såg ett behov och beslutade sig för att använda Seeklys teknik på deras sajter. Nu kan vi nå ut med fler event, aktiviteter och erbjudanden tillsammans med en stark samarbetspartner och bidra med ytterligare värde till Stampens besökare, säger Oscar Meivert på Seekly

Stampens titlar främst finns närvarande längs med Sveriges västkust. Först ut bland titlarna är Bohusläningen, TTELA, Strömstads Tidning och Hallands Nyheter.

Vi har valt SEEKLY då vi såg ett behov av ett modernt kalendarie som håller måttet för 2017. Det började som en tanke att kunna ta en väldigt populär printprodukt och göra den digital, säger Stampen Local Medias Digitala Försäljningschef, Henrik Carlsson.

– För att lyckas med en sådan produkt så behövs en aktivitesguide som uppmanar och guidar våra läsare till olika aktiviteter med möjlighet att kunna följa och dela aktiviteter samtidigt som man skall bli påmind om aktiviteter man gillar så att man inte att riskerar att missa dem, precis en sådan produkt som SEEKLY är, så valet var lätt! Nu hoppas vi på goda resultat som gör att vi kan använda denna produkt i vår dagliga portfölj samtidigt som den skall skapa en tätare närvaro på våra sajter hos våra läsare, berättar Henrik Carlsson vidare.

Vi önskar Seekly stort grattis till ett spännande samarbete!

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att fortsätta till siten godkänner du att cookies används för detta ändamål. Läs mer.
Jag förstår