Så når du fler kunder med betald annonsering på sociala medier – Lunch ‘n Learn med Alexander Morad
Olika sociala medier är de plattformar där vi idag hittar många av våra potentiella kunder. Men något vi ofta glömmer att fundera på är varför den potentiella kunden befinner just här? Och varför befinner de sig just här – just nu?
Hur kan du som företagare lyckas med att driva försäljning genom betald annonsering på sociala medier?
Det och (mycket mer!) kommer Alexander Morad, grundare av sociala mediebyrån Bright Mind Agency, berätta mer om i en spännande och kunskapsspäckad lunchföreläsning den 30 mars.
Föreläsningen kommer att handla om hur du som företagare bör tänka när du ska köpa digital annonsering på sociala medier och hur du lyckas nå dina potentiella kunder på deras fritid – utan att störa dem.
I slutet av föreläsningen kommer du få möjlighet att ställa frågor till Alexander.
Om Alexander Morad:
Alexander Morad är utsedd till topp 100 bästa föreläsare för andra året i rad. Som grundare och VD för Bright Mind Agency, som är en av Sveriges snabbast växande sociala medierbyråer, föreläser Alexander om hur du lyckas på sociala medier och om konsten att sälja utan att sälja.
När?
30 mars kl.12:00-13:00
Var?
Online. En digital mötesinbjudan kommer att skickas till dig någon dag innan eventstart.
Vad behöver jag för att delta?
En dator med internetuppkoppling. Rekommenderade webbläsare: Google Chrome alt. Microsoft Edge.
Anmälan:
Anmäl dig till föreläsningen senast den 29 mars. Har du anmält dig men har inte längre möjlighet att delta? Glöm inte att avanmäla dig minst 24 timmar innan eventstart. Detta gör du genom att skicka ett mail till simon.sleman@sciencepark.se.
Vi ses!
Arrangör
Utbildningen arrangeras inom projektet E-merge som delfinansieras av Europeiska regionala utvecklingsfonden och Region Jönköpings län.
